Sistemul bancar romanesc este din ce in ce mai dur cu clientii, iar neprofesionalismul si reaua intentie a unora dintre angajatii bancilor are un rol rol decisiv in relatia cu aceste institutii, un exemplu clar este First Bank Romania.
Referitor la First Bank , o banca creata din fostul Piraeus Bank, este bine de stiut ca relatia cu clientul este una foarte proasta
Am avut o ocazie intamplatoare sa lucram cu cei din sucursala Unirii,Bucuresti sector 3, avand sediul chiar pe laterala magazinului Unirii ( o sa atasam exact pozitia ), pe care nu ii recomandam , cel putin aceasta sucursala trebuie evitata.
Spun ocazie pentru ca ne-am trezit cu un telefon din partea lor pentru acordarea unui credit, NU am cautat niciodata aceasta banca.
Credit contactat in 2019 si scadent in 2022, achitat integral
Pe parcursul creditului, aveam manager de cont, popririle nu erau achitate de catre ei ca nu aveau nici un interes, deoarece ii interesau ratele creditului in derulare, erau achitate de catre ING Bank
Dupa achitarea creditului, situatia s-a schimbat, pentru orice poprire, platim comisioane de cateva sute de lei, cum au ocazia, achita orice suma pe care o prind in cont, asta numai ca banca sa poata incasa intre 65 si 80 lei comision pentru fiecare plata.
Nu mai au nici o motivatie, sa trimita mail sau sms, iti arunca in nas un paragraf din "Termeni si conditii" in care scrie ca nu au nici un fel de obligatie in acest sens, First Bank nu mai are interes brusc, decat daca te poate folosi in avantajul lor si atat.
Aproape toti angajatii lor cu care am interactionat de a lungul timpului nu au o atitudine pro client , sunt si nepregatiti in luarea unor decizii.
Mai mult, daca ai o problema si trebuie sa suni la call center , dimineata spre exemplu, angajatii sunt somnorosi, casca la telefon, aproape ca ii ia somnul si total nepregatiti sa iti rezolve problema
De cand creditul a fost achitat, pur si simplu banca First Bank, te jecmaneste in ultimul hal
Pentru o poprire de cateva sute de lei , ajungi sa platesti comisioane mai mari decat poprirea insasi.
Probabil anumite credite neperformante sau cheltuielile bancii sunt suntinute din astfel de taxe , comisioane in plus.
Va dati seama daca ai incasari zilnice de cateva zeci de lei, First Bank pentru a isi incasa comisionul de 65 lei iti face plati fara sa te informeze , ca nu este obligatia lor, obligatia lor este sa poata sa incaseze nenumarate comisioane si taxe ,in special de la contribuabili mici
Este bine de stiut aceasta abordare ostila a celor de la First Bank.
Istoricul colaborarii cu aceasta banca si cu angajatii ei, in special directoarea sucursalei,o persoana care provine din fostul Piraeus Bank o sa fie relatate pe larg de a lungul mai multor articole
Modalitate de acordare credite,cel putin ciudata, unul semneaza si cu altul se discuta, ceea ce intr-un sitem bancar nu e in regula, abordare client, istoric client.
Nu poti sa stabilesti o legatura corecta cu angajatii acestei banci ,deoarece se cunosc intre ei, e un fel de grup al lor, avand in vedere ca majoritatea provin din fostul Piraeus Bank, te plimba de la Office la sucursala sin invers, iar dupa cateva plimbari de genul acesta , iti inchide conversatia, fara a lamurii problema.
Discutiile se poarta doar pe mail, telefonic cei de la First Bank nu sunt interesati deloc sa discute cu clientul, de obicei nu raspund la telefon.
Sunt o multime de banci ok, unde clientul este informat, sfatuit, indrumat, la Fisrt Bank nu gasesti asa ceva.
Concluzia, First Bak este o banca cu care comunici dificil, nu se implica in nici o solicitare, au clauze abuzive, interpreteaza contractul dupa cum cred de cuviinta, iti raspund doar cu paragrafe din contract, o banca submedioacra, de fapt pe google majoritatea recenziilor la adresa First Bank sunt negative
Ne-au luat din cont comisioane abuzive si nu vor sa le restituie!